Otázky a odpovědi

Koukni na často kladené otázky. Pokud potřebuješ pomoct, neváhej nám napsat.

PŘEPRAVA

Kam zasíláte?

Zatím zasíláme pomocí Zásilkovny. Takže pokud má ve tvém okolí Zásilkovna pobočku, můžeš si tam balíček nechat poslat :)

Jak dlouho trvá než se ke mně balíček dostane?

Tvou objednávku po zaplacení přijmeme, zabalíme a odneseme na pobočku Zásilkovny, která ji doručí až na tebou vybranou pobočku. Celý tento proces trvá maximálně týden.

Jak můžu sledovat svou objednávku?

Na tebou uvedený e-mail ti přijde i kód balíčku. S ním můžeš na této adrese zkontrolovat, kde se balíček nachází. Pokud jsi při objednávce uvedl/a i telefonní číslo, balíček se ti v aplikaci Zásilkovna automaticky přidá a můžeš sledovat, jak to s ním vypadá ;)

Vrácení

Jak můžu vrátit produkt?

Máš dvě možnosti :)

Zpětná zásilka

  • Zabalíš zboží, které chceš vrátit a do zásilky přidáš vratkový formulář, který ti se zbožím přišel.
  • Zásilku odneseš na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
  • Obsluze nahlásíš 8místný vratkový kód jedinečný pro daný e-shop (tzv. identifikátor).
  • Obsluha na základě kódu vygeneruje štítek a ten nalepí na zásilku.
  • Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr Zásilkovny a odveze nám ji zpátky.

Reklamační asistent:

  • Zabalíš zboží, které chceš vrátit a do zásilky přidáš vratkový formulář, který ti se zbožím přišel.
  • Vytiskneš štítek a nalepíš ho pomocí průhledné pásky na zásilku.
  • Zásilku opatřenou štítkem odneseš na jakékoliv podací místo Zásilkovny.
  • Obsluha štítek naskenuje a zásilku tak vloží do systému.
  • Zásilku si na podacím místě vyzvedne kurýr Zásilkovny a odveze nám ji zpátk.

SLEDUJ NÁS